خرید دستگاه کپی ریکو

شنبه 6 شهريور 1395
14:24
copyrangi

خرید دستگاه کپی ریکو

پیش از پرداختن به خرید دستگاه کپی ریکو لازم است تا با تاریخچه شرکت ریکو آشنا شوید :

شرکت ریکو در سال 1936 توسط انیسیتوی ریکن تاسیس گردید که دفتر مرکزی آن در ساختمان ریکو در منطقه چوئو در توکیو می باشد . شرکت ریکو در زمینه تولید محصولات الکترونیکی فعالیت می نماید که حیطه اصلی فعالیت خود را در زمینه انواع دوربین و نیز تجهیزات اداری مانند چاپگر ها ،دستگاه های کپی و یا فکس قرار داده است . شرکت ریکو در سال 1937 فعالیت خود را در زمینه دوربین های عکاسی آغاز نمود ،در سال 1950 اولین دوربین تولید شده خود را وارد بازار نمود که این دوربین ها توانست محبوبیت بسیار فراوانی را کسب نماید .

خرید دستگاه کپی ریکو در چه مواقعی پیشنهاد می گردد ؟

در مکان هایی همانند ادارات ، شرکت ها و یا فروشگاه هایی که نیازمند چاپ با حجم اندک می باشند دستگاه کپی ریکو پیشنهاد می گردد . به عنوان مثال دستگاه کپی ریکو مدل 2000 دارای برد پرینتر ، اسکنر ، فکس و ADF می باشد ، با استفاده از برد پرینتر دستگاه ریکو می توان در چندین سیستم که به صورت شبکه به یکدیگر متصل شده اند استفاده نمود . دستگاه کپی ریکو دارای مواد مصرفی با قیمت ارزان می باشد و نیز دارای قطعات جانبی زیادی می باشد . این دستگاه در زیر مجموعه های دستگاه های با سرعت بالا طبقه بندی می گردد ، دستگاه کپی ریکو دستگاه کپی سیاه و سفید می باشد و در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد . به همین جهت خرید دستگاه کپی ریکو پیشنهاد می گردد .


منبع:تعمیر دستگاه کپی


برچسب ها: تعمیر دستگاه کپی ,
[ بازدید : 55 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]