بهترین روال نگهداری ریسوگراف چیست ؟

پنجشنبه 20 مهر 1396
10:53
copyrangi

دسته: ریسوگراف 1

بهترین روال نگهداری از ریسوگراف ، ریسوگراف ، نکان ایمنی نگهداری از ریسوگراف ، نگهداری از ریسوگراف

پس از خرید هر دستگاه تا زمانی که بهترین روال را برای نگهداری آن سپری نمایید ، این دستگاه می تواند به راحتی می تواند در طی سالیان متوالی به بهترین وجه ممکن کار نماید در دستگاه ریسوگراف هم مانند مابقی دستگاه ها می بایست نکاتی منظور گردد تا دستگاه به بهترین وجه ممکن دارای طول عمر بسیار زیادی باشد در ذیل به برخی از این نکات می پردازیم :

1) در مدل های مختلف ریسوگراف بهترین ولتاژ مناسب 220 تا 240 ولت و بهترین جریان مصرفی آن نیز از 1 تا 3 آمپر می باشد .

2) راه اندازی دستگاه می بایست در نزدیک ترین پریز برق قرار داشته باشد و در غیر این صورت و در زمانی که نیاز به سیم سیار بود می بایست از سیم سیار جاری انشعابات اضافی اخذ نگردد.

3) کابل برق دستگاه می بایست به هیچ وجه خم و یا لگد مال نگردد

4) در زمان حرکت دستگاه می بایست دستگاه از پریز برق جا گردد

5) هر دستگاه برقی می بایست در مکانی قرار گیرد که از اطراف حدود 10 سانتیمتر فضای خالی وجود داشته باشد

6) دستگاه به هیچ وجه نباید ر مجاورت پنجره قرار گیرد تا در معرض آفتاب مستقیم قرار نگیرد و در صورتی که در مجاورت پنجره قرار گرفت می بایست حتما" از پرده استفاده گردد تا به هیچ وجه در معرض آفتاب قرار نگیرد .

7) دستگاه می بایست در جایی قرار داشته باشد که علاوه بر دوری از گرد و غبار ، در محیط گرم و مرطوب و یا سرد و خشک واقع نگردد .

8) در مکان هایی که تغییرات دما به سرعت رخ می دهد دستگاه را قرار ندهید.و نیز در مکان هایی که خیلی سرد مانند زیر باد کولر و یا خیلی گرم مانند شوفاژ قرار نگیرد .

9) ریسوگراف می بایست در مکانی قرار گیرد که دارای تحویه مطبوع باشد .

10) به هیچ وجه اشیاء سنگین و یا مایعات را بر روی دستگاه قرار ندهید و در زمان ریختن مایعات در دستگاه این امکان وجود دارد که دستگاه در هر زمانی دچار برق گرفتگی و یا سوختگی گردد .

تعمیر دستگاه کپی


برچسب ها: تعمیر دستگاه کپی ,
[ بازدید : 32 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]