ریسوگراف چیست ؟

پنجشنبه 20 مهر 1396
10:52
copyrangi


ریسوگراف دستگاهی است که برای چاپ می توان از آن استفاده نمود از جمله بزرگ ترین خاصیت چاپ با این دستگاه امکان چاپ ارزان و سریع با استفاده از این دستگاه می باشد .ریسوگراف از سه رنگ قرمز ، مشکی و سرمه ای تشکیل شده که تنها امکان استفاده از رنگ ها به صورت مجزا وجود دارد و امکان ترکیب رنگ ها با یکدیگر در ریسوگراف وجود ندارد . از جمله بزرگترین خصوصیت های ریسوگراف می توان به سرعت چاپ آن اشاره نمود که این دستگاه قادر است در هر دقیقه بیش از 130 مورد را چاپ نماید . با استفاده از ریسوگراف امکان چاپ بیشترین مورد چاپی در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه ای بسیار بسیار کمتر از چاپ افست را دارا می باشد .واز جمله معایب آن می توان به کیفیت چاپ پایین تر از جاپ افست اشاره نمود .

ریسوگراف یک دستگاه چاپ می باشد که توسط شرکت ریسو کاگاکو در ژاپن تولید می گردد . ریسوگراف ترکیبی از چندین فناوری متفاوت می باشد ، برای درک بهتر در اینجا ذکر یک تکنولوژی در گذشته می تواند بسیار مفید واقع گردد . در گذشته ای نه چندان در مدارس و یا ادارات دولتی برای چاپ اوراق از دستگاهی به نام استنسیلی استفاده می شد در چاپ اسکرین از یک پرده و یا توری نازک جهت چاپ استفاده می شد و در دستگاه های استنسیلی نیز از واژه ای به نام استنسیل که خود نوعی پرده می باشد استفاده می شود در واقع در سیستم دستگاه های استنسیلی از سیستم چاپ اسکرین استفاده می شد ، در این سیستم با استفاده از استنسیل می توان مرکب را بر روی کاغذ چاپ نمود .

چاپ با ریسوگراف در مقایسه با چاپ افست قرار دارد که چاپ با ریسوگراف از هزینه ی کمتری در مقابل افست قرار دارد و از طرفی می توان برای چاپ با تیراژ بالا هم از چاپ افست استفاده نمود و هم ریسو و این در حالی است که چاپ با ریسو هزینه ی کمتری را برای شما به ارمغان دارد . در هر دقیقه می توان حدود 130 صفحه را چاپ نمود و کیفیت در ریسوگراف نیز به مراتب بالا محسوب می گردد . اگر شما خواهان چاپ از یک نسخه به تعداد بالای 20 عدد هستید ما به شما چاپ با ریسوگراف را پیشنهاد می دهیم و از جمله علت های آن اندک بودن قیمت تمام شده آن با این دستگاه به نسبت مابقی دستگاه ها خواهد بود . با توجه به مطالب ذکر شده نتیجه گیری بدینگونه بود که چاپ با استفاده از ریسو مابین دستگاه های کپی و افست وجود دارد بدین صورت که کارهای چاپی که برای دستگاه های کپی زیاد و برای دستگاه های افست کم می باشد بهتر است با ریسو انجام شود .

در مبحث ریسوگراف در ذیل اطلاعات جامعی را در مورد ریسوگراف مدل RN برای بازدید کنندگان محترم شرح می دهیم امید است با بهره گیری از این مطالب دستگاه مورد نیاز خود را با در نظر گرفتن Option های مربوطه خریداری نمایید :

سیستم های RN در سری مجموعه های ریسوگراف قرار دارد و اینگونه دستگاه ها دارای بیشترین قابلیت ها و کاربردها و کمترین بهای پرداختی می باشند به گونه ای که در بیشترین مراکز چاپ و تکثیر حرفه ای از این دستگاه ها استفاده می شود . از جمله امکانات این دستگاه می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

1) دارا بودن امکان اخذ نسخه اصلی به صورت کتاب و ورق

2) دارا بودن امکان Zooming

3) دارا بودن صفحه نمایش دیجیتال از جمله مواردی است که کاربری دستگاه را بسیار سهولت می بخشد .

در هر سریال این مدل از دستگاه های ریسوگراف قابلیت های متفاوتی وجود دارد به عنوان مثال در مدل RN2050 اتصال به کامپیوتر به عنوان یک Option اختیاری محسوب می گردد در حالی که در مدل RN2150 اتصال به کامپیوتر به عنوان یک استاندارد اصلی در سیستم قرار دارد .

تعمیر دستگاه کپی


برچسب ها: تعمیر دستگاه کپی ,
[ بازدید : 42 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]