دستگاه کپی کانن

شنبه 6 شهريور 1395
14:26
copyrangi

دستگاه کپی کانن


پیش از پرداختن به دستگاه کپی کانن در این قسمت به تاریخچه ی شرکت

کانن می پردازیم :

شرکت Canon Electronics در 20 می سال 1954 به مدیر عاملی هیساشی ساکاماکی تاسیس گردید . در سال 2002 با فروش 73 میلیارد دلار توانست 4 میلیارد دلار سود خالص کسب نماید که در آن زمان تعداد کارکنان شرکت کانن 500 نفر بود .

محصولاتی که توسط این شرکت تولید گردید به ترتیب به شرح ذیل می باشد :

در سال 1954 که سال تاسیس شرکت بود هدهای مغناطیسی تولید گردید .

در سال 1958 Exposure meter برای دوربین های عکاسی تولید گردید .

در سال 1975 شاتر و قطعات اصلی دوربین AE-1 تولید گردید .

در سال 1976 شرکت تولیدات خود را در زمینه چاپگر و ماشین حساب آغاز گردید .

در سال 1979 فلاپی درایو تولید گردید.

در سال 1981 سهام شرکت کانن به دسته دوم بورس توکیو عرضه گردید .

در سال 1984 کارخانه میساتو افتتاح گردید .

در سال 1985 تجهیزات ماکرو تولید گردید .

دستگاه کپی کانن مناسب چه افرادی می باشد ؟

دستگاه کپی کانن برای دفاتری مناسب می باشد که حجم کاری آنها بسیار زیاد می باشد . این دستگاه دارای سرعت بسیار چشمگیری می باشد . البته از نکاتی که می توان در قبال دستگاه کپی کانن بیان نمود اینکه این دستگاه دارای قطعات و لوازم مصرفی با قیمت نسبتا" زیاد می باشد به همین جهت تنها افرادی که متقاضی دستگاه با سرعت بالا و نیز دارای حجم کار زیاد می باشند می بایست از این دستگاه استفاده نمایند .لازم به ذکر است که دستگاه کپی کانن جزء پر فروش ترین محصولات در ایران محسوب می گردد .

منبع:تعمیر دستگاه کپی


برچسب ها: تعمیر دستگاه کپی ,
[ بازدید : 29 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

خرید دستگاه کپی ریکو

شنبه 6 شهريور 1395
14:24
copyrangi

خرید دستگاه کپی ریکو

پیش از پرداختن به خرید دستگاه کپی ریکو لازم است تا با تاریخچه شرکت ریکو آشنا شوید :

شرکت ریکو در سال 1936 توسط انیسیتوی ریکن تاسیس گردید که دفتر مرکزی آن در ساختمان ریکو در منطقه چوئو در توکیو می باشد . شرکت ریکو در زمینه تولید محصولات الکترونیکی فعالیت می نماید که حیطه اصلی فعالیت خود را در زمینه انواع دوربین و نیز تجهیزات اداری مانند چاپگر ها ،دستگاه های کپی و یا فکس قرار داده است . شرکت ریکو در سال 1937 فعالیت خود را در زمینه دوربین های عکاسی آغاز نمود ،در سال 1950 اولین دوربین تولید شده خود را وارد بازار نمود که این دوربین ها توانست محبوبیت بسیار فراوانی را کسب نماید .

خرید دستگاه کپی ریکو در چه مواقعی پیشنهاد می گردد ؟

در مکان هایی همانند ادارات ، شرکت ها و یا فروشگاه هایی که نیازمند چاپ با حجم اندک می باشند دستگاه کپی ریکو پیشنهاد می گردد . به عنوان مثال دستگاه کپی ریکو مدل 2000 دارای برد پرینتر ، اسکنر ، فکس و ADF می باشد ، با استفاده از برد پرینتر دستگاه ریکو می توان در چندین سیستم که به صورت شبکه به یکدیگر متصل شده اند استفاده نمود . دستگاه کپی ریکو دارای مواد مصرفی با قیمت ارزان می باشد و نیز دارای قطعات جانبی زیادی می باشد . این دستگاه در زیر مجموعه های دستگاه های با سرعت بالا طبقه بندی می گردد ، دستگاه کپی ریکو دستگاه کپی سیاه و سفید می باشد و در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد . به همین جهت خرید دستگاه کپی ریکو پیشنهاد می گردد .


منبع:تعمیر دستگاه کپی


برچسب ها: تعمیر دستگاه کپی ,
[ بازدید : 54 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

خرید دستگاه کپی

شنبه 6 شهريور 1395
14:23
copyrangi

خرید دستگاه کپی

خرید دستگاه کپی ، دستگاه کپی ، معیار خرید دستگاه کپی

معیار های خرید دستگاه کپی چیست و به چه صورت می توان یک دستگاه کپی با کیفیت تهیه کرد ؟

در بعضی مواقع می توان به جای خرید دستگاه کپی آکبند ، دستگاه کپی استوک خریداری نمود و از جمله علت های این جایگزینی می توان به هزینه ی بسیار اندک آن در مقابل دستگاه کپی آکبند اشاره نمود .

1) در هنگام خرید دستگاه کپی استوک می بایست به میزان کپی های گرفته شده با دستگاه دقت نمایید ، مثالی که در اینجا بسیار شایان ذکر می باشد خرید ماشین استوک (دست دوم ) است همانطور که در هنگام خرید یک خودرو دست دوم می بایست به کیلومتر آن علاوه بر موارد دیگر توجه نمود ، در هنگام خرید دستگاه کپی استوک نیز می بایست به تعداد دفعات کپی دستگاه دقت نمایید که به عنوان مثال در دستگاه های کپی بزرگ در صورتی که تعداد دفعات به 20 تا 20 میلیون کپی رسیده باشد این دستگاه می تواند دستگاه مطلوبی به نظر برسد.

2) اینترنت مکان بسیار بسیار مناسبی جهت جستجوی اقلام مورد نظر می باشد ، با استفاده از فروشگاه ها و وب سایت ها می توانید امکانات ، قابلیت ها و خصوصیات دستگاه کپیمورد نظر خود را مورد بررسی قرار دهید و پس از بررسی ها ی متعدد نست به خرید دستگاه کپی خود اقدام نمایید .

3) فروشگاهی را انتخاب نمایید که کاربران متعددی نسبت به خرید دستگاه کپی از فروشگاه مورد نظر اقدام کرده اند تا علاوه بر میزان اطمینان از فروشگاه مورد نظر ، از محصول مورد نظر خود نیز رضایت کافی را داشته باشند .

4) به نیازمندی های خود توجه نمایید و اینکه چه توقعاتی از یک دستگاه پرینتر دارید ، در بعضی شرکت ها به علت استفاده از یک یا چند شبکه در داخل شرکت که متشکل از چندین PC ، Labtop ، Tablet و .... است نیازمند پرینتری می باشند که خود نیز در داخل شبکه ی سیستمی قرار گیرد و امکان استفاده از آن برای تمام کاربران مقدور باشد . در این مواقع شما نیازمند دستگاه هایی به نام Fiery و یا Rip هستید که این دستگاه ها دارای یک روتر ( جهت مسیریابی و تشخیص سیستم های موجود ) ، حافظه ی داخلی ، CPU و ... می باشند که جهت استفاده از انها در داخل محیط شبکه می بایست تنظیماتی را در اینگونه پرینتر ها اعمال نمود.

و اما نکته ی بسیار مهمی که در این زمینه حائض اهمیت می باشد انتخاب یک فروشگاه و یا مرکز خرید مهم می باشد زیرا پس از خرید محصول بدون هیچ گونه مشکلی بتوان از آن استفاده نمود .

مواردی که می بایست پیش از خرید دستگاه کپی مشخص گردد چیست ؟

1) میزان هزینه ی مورد نظر :

در واقع مشخص می نماید که شما چه میزان هزینه ای را برای خرید دستگاه کپی خود در نظر گرفته اید .

2) رابطه ی هزینه و کیفیت :

صد در صد هر چه کیفیت و Option های یک دستگاه بیشتر باشد به طبع آن هزینه ی بیشتری را می بایست برای خرید آن لحاظ کرد و این در حالی است که می توان در این بین دستگاه ها را مشاهده نمود که با داشتن تمام کیفیت های یکسان و دارا بودن برندهای متفاوت دارای هزینه های بسیار بسیار متفاوتی هستند ، در نتیجه در می یابیم که دارا بودن کیفیت های متفاوت سبب اختلاف قیمت می شود ولی کیفیت های همسان در برندهای متفاوت نمی تواند سبب اختلاف قیمت شود .

3) میزان کیفیت مورد نیاز :

شما پیش از خرید دستگاه کپی می بایست مشخص نمایید که میزان خروجی مد نظر شما چقدر می باشد ، در صورتیکه شما به عنوان یک عکاس و یا یک گرافیست به یک دستگاه کپی نیاز دارید می بایست دستگاهی انتخاب نمایید که بیشترین وضوحیت را داشته باشد و این در حالی است که در صورتی که شما برای کارهای معمول و عادی اداری به یک دستگاه کپی نیاز دارید نیازی به پرداخت هزینه های زائد در ازاء امکاناتی که مورد نیاز شما نمی باشد نیستید .

4) میزان چاپ با استفاده از دستگاه :

تعداد چاپ های اخذ شده مبحث بسیار مهمی است که می بایست پیش از خرید دستگاه کپی حتما" لحاظ گردد . تیراژ چاپ یک دستگاه می توانند 5000 نسخه باشد در حالی که در یک دستگاه دیگر می تواند 30000 باشد بنابراین دستگاه اول نیازی به حرفه ای بودن ندارد و تنها جهت مصارف شخصی می تواند سالیان سال عمر مفیدی داشته باشد در حالی که دستگاه دوم از جمله دستگاه های صنعتی می باشد که هنگام خرید می بایست به خیلی از نکات مربروط به دستگاه نگاه ویژه ای گردد بنابراین میزان چاپ و تعداد خروجی از دستگاه کپی مبحث مهمی است که می بایست در هنگام خرید دستگاه لحاظ گردد .

5) دستگاه کپی رنگی یا سیاه و سفید :

در صورتی که نیازمند اخذ خروجی رنگی برای نسخه های چاپی خود می باشید کپی رنگی به شما پیشنهاد می نماید که دستگاه کپی تهیه نمایید که بیشترین کیفیت را داشته باشد این قضیه در دستگاه های چاپ سیاه و سفید اهمیت چندانی ندارد ولی در صورتی که نیازمند خروجی رنگی هستید به علت کیفیت رنگ ها مبحث کیفیت بسیار لحاظ می گردد بنابراین پیش از خرید دستگاه کپی نوع دستگاه که می تواند رنگی و یا سیاه و سفید باشد را در نظر بگیرید .

6) میزان سرعت دستگاه کپی :

مبحث مهم دیگری که در هنگام خرید دستگاه کپی می بایست مورد بررسی قرار گیرد سنجش میزان سرعت دستگاه کپی می باشد . درواقع سرعت در دستگاه های کپی مشخص کننده تعداد برگه چاپ شده در دقیقه می باشد عمدتا" دستگاه های کپی که در محل های کار از آنها استفاده می شود دارای سرعت کپی 20 تا 85 برگ در دقیقه می باشد که بسته به میزان نیازمندی به سرعت مورد نیاز جهت چاپ برگه ها از آنها استفاده می گردد. در هنگام خرید دستگاه کپی به پارامتر هایی نظیر تعداد کپی در تعیین سرعت دستگاه کپی تاثیر گذار می باشد به گونه ای که اگر در مکان اداری که دارای تعداد پرسنل زیادی باشد به دستگاه کپی نیازمند می باشیم که دارای بیشترین سرعت ممکن باشد و این در حالی می باشد که در مراکز فنی و مهندسی و یا دانشگاهی که تعداد چاپ های اخذ شده از دستگاه در روز به تعداد زیادی می رسد به دستگاهی نیازمند هستیم که دارای سرعت زیادی باشد تا علاوه بر توان چاپ بیشتر در واحد دقیقه بتواند با سرعت بیشتری آنها را چاپ نماید و یا در مکان هایی که در طی چند روز تنها به چاپ نیازمند هستیم استفاده از دستگاه هایی که دارای سرعت پایین تری باشد برای استفاده کننده بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود . بنابراین در نظر گرفتن میزان سرعت دستگاه در هنگام خرید دستگاه کپی امر مهمی بشمار می رود .

منبع:تعمیر دستگاه کپی


برچسب ها: تعمیر دستگاه کپی ,
[ بازدید : 31 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]